Näin tilaat:
-
1
Valitse ostoskoriin haluamasi tuotteet. Valitse samalla tuotteen rahditustapa.
-
2
Voit poistaa virheellisesti tilaamasi tuotteen painamalla roskis – merkkiä.
-
3
Anna toimituspaikan postinumero ja klikkaa ”päivitä postinumero, määrät ja hinnat” – laatikkoa.
-
4
Lisää ruksi kohtaan ”Olen hyväksynyt toimitusehdot ” ja klikkaa ” jatka tilausta”.
-
5
Anna osoite ja toimituksen perustiedot. Jos tilaajan osoite on eri kuin toimitusosoite, jätä kohta tyhjäksi. Anna ”lisätietoja tilauksesta”- kohtaan tiedot toimitusajankohdan toiveesta tai mahdollinen purkuohje tuotteelle.
-
6
Olet kohdassa tilauksen maksaminen. Tarkista, että antamasi tiedot ovat oikein ja siirry maksamaan tilaamasi tuotteet kohdassa ” siirry verkkomaksuun” (Paytrail verkkomaksut ). Voi myös palata taaksepäin täydentämään tietojasi.
-
7
Siirry maksamaan tilaus pankin verkkotunnuksillasi, Luottokunnan luottokorteilla tai Colletor lasku / osamaksulla. Ilmoitamme sähköpostiisi tarkemman toimitusajankohdan, kun toimituspäivä on selvillä. Toimitusaika on 1-5 arkipäivää ydintoimitusalueellamme sesonkiaikana (1-14 vrk talviaikana) jakeluauton reitistä riippuen.
-
8
Toimitamme suursäkit omilla nosturiautoille ydintoimitusalueellamme.
Muualle Suomeen tilatut suursäkit toimittaa Posti. Rahti määräytyy painon ja etäisyyden mukaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@ykkosmyynti.fi mikäli sinulla on kysyttävää toimitusalueistamme. Löydät niistä tietoa myös tuote – ja kuljetushinnastostamme.
Yritysasiakkaat ja talonyhtiöt
Mikäli haluat tilauksen yrityksen tai talonyhtiön laskulle, voit tehdä tilauksen sähköpostilla asiakaspalvelu@ykkosmyynti.fi tai puhelimitse 010 327 2220. Mikäli sinulla ei vielä ole laskutustiliä meillä, sellainen voidaan luoda tilauksen yhteydessä. Näissä tapauksissa suosittelemme tilauksen lähettämistä sähköpostiin yhdessä laskutustietojen kanssa.